tirsdag den 10. juni 2008

Ustabilt

Jeg synes da pludselig at der er en god måneds tid, der bare er sandet ud mellem fingrene på mig... Heden har en stor del af skylden: jeg er ude af stand til at foretage mig noget fornuftigt når det er over 23 grader og min hjerne går ned ved 25, så jeg har bare siddet i skyggen og sukket...

Nå, - hul i det.

Jeg har besluttet mig for at tage titlen "ustabil blogger" til mig. Den er lige i øjet. De gode intentioner er der nok af, men når det kommer til tid... så strander hvalen - men det gider jeg ikke få det dårligt over, for jeg er jo en ustabil blogger - tihi.
Hatten af for alle jer der opdaterer hver uge! I er så seje! ...og nogen endda oftere - det er superhyggeligt at læse - men sådan bliver min blog aldrig, for jeg er jo en ustabil blogger.

I virkeligheden passer det mig faktisk meget fint at være lidt ustabil, for det er mit håndarbejde også. Rigtig ustabilt.
Pt har jeg 8-9 projekter i gang + ufoer + alle dem der stadig kun er på ideplan, men hvor garnet er i huset... når det så kombineres med arbejdsindsatsen (der svinger fra 0 om ugen til 8 timer om dagen), så når vi resultatet = ustabilt.

Ustabil strikke-update:

Hækle-mystery er gået i stå
Bamsens nakke-polo er grim - så den røg i skammekrogen
Den lilla-mohair-noget har en fejl i en udtagning for 3 omgange siden
SejeTøzer har set dagens lys, mangler kun montering
Tøj til ST - det mangler bare nogle dukker at hænge på
Hæklede sommerhatte, 3 færdige, mange flere kommer til over sommeren (den næste bliver 100% silke, til mig selv)
Søsters hønsestrikvest snegler sig gennem kamelerne
Søsters filttaske nr2 ender nok som aviskurv, da katten er rendt med målet
Æble er pillet op og startet forfra, nu med hætte og striber
Hæklet hippievest mangler kun montering
Hæklet tøsetop med blomster har kun været igang en halv times tid, så den er snart færdig...


...og således endte min anden puniske krig. Denne gang uden billeder.

1 kommentar:

Dorte sagde ...

Uha - hvor er det dog genkendeligt for mig, når du skriver om at være en ustabil blogger, strikker og hækler. Tror jeg kan remse mindst lige så mange ufo´er op .....
Selv yndlingshåndarbejdet kan pludselig ende i en kurv og stå fuldstændig stille i måneder. At strikke og hækle skal være sjovt - hvorfor så sidde og nørkle med gammelt strikketøj, når man lige har set en ny opskrift, der ser mere spændende ud lige nu ??
kh Dorte