søndag den 16. marts 2008

Endelig et billede

...hvis altså jeg kan få det her til at samarbejde...


Det var så "del 1" - i 37 forskellige farver. Det passer ret godt til min lidt flippede stil. Farverne er valgt en af gangen - alene med det ene kriterie at det ikke måtte blive et grimt sammenstød.

Nu slås jeg så med "del 2"... jeg havde ikke taget højde for at kædemaskerækken gav sig over 50% når der blev hæklet fastmasker i den :-( så jeg sidder nu med en bane, der har den rigtige længde, men kun fylder 9,5 cm i bredden. Det er en nitte.
Jeg kan ikke rigtig beslutte mig for om det skal have lov at være en del af charmen ved tæppet eller om jeg bare skal se at få pillet det op.

Det må lige have en tænkepause over en frokost og et par omgange på det sidste ærme på min hæklede NORO-jakke...

Ingen kommentarer: