mandag den 17. marts 2008

Slagtning og fristelse

Så er "del 2" slagtet og startet op igen i en noget kortere version. Jeg måtte indrømme overfor mig selv at jeg ville blive træt af den uheldigt-korte bort når tæppet engang blev færdigt, selvom jeg absolut ikke gad starte forfra. Men OK, så var det heller ikke værre, da først det var overstået.

Til gengæld er jeg faldet over en gigantisk fristelse -savle-savle-savle- men jeg prøver ihærdigt at stå imod... Super Karla KAL ... Uha, hvor har jeg dog fantastisk lyst til at melde mig. MEEEN det må nok blive en anden gang. Jeg havde jo besluttet at 2008 skulle være store-UFO-år. At jeg allerede har dispenseret flere gange gør det jo ikke ligefrem bedre :-( Hækle-Mysteri er fx en "smutter"... men da det handler om lager-garn, blev det godkendt i oprydnings-komiteen.

Så der er ikke anden udvej - op på UFO-hesten igen - Super Karla må vente til en af de dage, hvor der er 2 uger på en torsdag...

Ingen kommentarer: