mandag den 24. marts 2008

Hækle-race, garnkøb og hoved-strik

Man skulle næsten tro mit hækletøj troede det skulle vinde et væddeløb... "Del 3" er allerede færdig (indrømmet det kom lidt bag på mig at det var så hurtigt overstået, selvom der knækkede en hæklenål undervejs) - billederne er taget




og delene er taget i brug af en sneboldskamp-afkølet 9-årig, der senere viste sig at have 38,9...
Pludselig slog det mig - jeg har kun hæklerier i gang... det må vi gøre noget ved. Straks slås op til en bamsetrøje i Opal-et-eller-andet fra Bendix's resteudsalg. Hun mente det var fra USA og måske blev kaldt "Dalmantiner" - jeg synes mere det ligner "salt&peber" eller måske "småsten" når det strikkes op... whatever bamsen er jo ligeglad med hvad det hedder :-)


Fik i øvrigt købt mere garn hos Bendix og har også bestilt i 3 webshops (guld når man får penge tilbage i skat!!!) så jeg glæder mig meget til postens besøg de næste dage



Fik også sat igang på en trøje-sjals-mohair-ting min 11-årige datter havde forelsket sig i på et billede... hø-hø... om jeg kunne finde opskriften??? Niks, så jeg måtte forbi min ene lokale garn-pusher og suge lidt kraft ud af hendes færdige modeller.... Tænkeboks... måle-måle og så bare på hovedet ud i det lilla mohair. Mere herom senere.

1 kommentar:

Marianne Knorborg sagde ...

Kære Johanne.
Dejligt at se, at de enkelte hæklemoduller kan bruges til at varme en småsyg frisk dreng!:-)
Det ser godt ud med hækleriet!!
Tjek i øvrigt din mailboks ang. din bestilling. Jeg har skrevet til dig 2 gange uden at få svar! Måske læser du her!:-))
KH-Marianne